fredag 10 april 2009

Gott och blandat.



Jag började dagen med att sy färdigt jackan och inser att jag måste konstruera om mönstret lite. Tack vare att Felix och jag har samma storlek, kunde jag använda honom som provdocka och såg precis vad och hur jag skulle kunna fixa till problemen. Jag han även med att göra en finputsning på första plagget som går i produktion samt en nacktag och en dekorationstag, innan det var dags för mig att åka till mitt möte 11.30.
Det är en speciell både känsla samt utsikt man har när man sitter ensam, halvnaken och väntar på att läkaren med förhoppningsvis en snäll sjuksyster skall göra entré. Det visade sig att båda var jätte trevliga. Efteråt hämtade jag posten och köpte en grillad kyckling till Felix och mig. Felicia är i Stockholm hela veckan och skall både se Tommy Emmanuel och BOUNCE. Kände att var jag tvungen att åka in till staden för att göra lite ärenden man vet ju inte vad som är öppet i morgon. Men vid 18.00 snåret hade jag en inbokad tatuering. Så jag åkte förbi Maria och hon fick följa efter mig hem så att hon hittade. Det var jätte trevlig att träffa Maria så här off. Två timmar senare var det klart.
Coolt va?…mina första tatueringar. Nej jag bara skojade, de är bara ritade med vanlig spritpenna men helt på freehand så jag tycker att ser lite lovande ut om jag skulle börja med gaddningen på alvar.

GLAD PÅSK!!!!!

3 kommentarer:

  1. Felicia Gröndahl10 april 2009 kl. 13:07

    Woaha! Me like tattoos alot!
    Lär du dig tatuera for real så har jag helt klart bokat in mig hos dig! ^^

    SvaraRadera
  2. Jag tror min syster maria skulle stå och hänga utanför din dörr så snart du köpt dig en gadd för en mer permanent tattoo än spritpennan.

    /Marias storebror

    SvaraRadera
  3. nice! bra för att göra på sig själv lixom 8D

    SvaraRadera