söndag 5 april 2009

Repeating


Tog tag i tygerna och hade en idé som jag hoppades skulle kunna fungera. Jag strök tygerna och tog med dem till IR Skylt för att se om de hade maskiner som skulle kunna underlätta arbetet för mig. Vi testade en massa olika varianter och det gick så där. Knivarna började att reva upp tyget efter en liten stund även fast vi hade tejpat både under och översidan. Men det underlättade lite. Sedan vidare för att få reda på att han som kan lacka golfklubban kommer på måndag. Felix kom hem och vi gjorde tortillachips och hyrde Madagaskar 2. Både trevligt och jätte kul film. Den här våren har gjort mig galen av känslor och det är helt fantastiskt. Lördag försöker jobba med kläderna men det blir massa avbrott hela tiden och jag hinner aldrig fokusera mig. Felicia kom hem i dag och hon ville äta tortillachips med kyckling och jalapenos och ost hon med. Så då gjorde vi det och tittade på Madagaskar 2 en gång till. Felix åkte in till stan med en kompis och tittade på Kenny Starfighter. Jag åkte och hämtade honom sent på kvällen hos sin kompis. I dag har det blivit lite samma sak och jag fick ändra lite på en websida samt visitkort. Har i alla fall gjort en testvariant av jackan i gamla lakan för att se om mina mönster fungerar och det verkar de göra.

1 kommentar:

  1. Du har saker att göra iallafall. Skoj! våren är underbar!! Smilbanden åker upp, upp, UPP!
    Kram

    SvaraRadera