söndag 10 maj 2009

Lätta upp med lite vardag.



Jag blir så tung ibland så jag känner att jag måste lägga lite balsam på såren.
På Fredagen for jag in för ett Lunchmöte med Jocke och Mike. Det är alltid trevligt att träffas. Vi pratade igenom lite framtidsprojekt. Jag måste börja träna mer på mina shadningar. Efteråt tog vi kaffet på Vi Tre. Andreas på Tempel of Art kanske har hjälpt mig i sökandet efter lackering på golfklubborna. Det är en så kreativ miljö på Tempel of Art att det är svårt för mig att ta mig därifrån.Mårten gaddar en kund.
Nu har jag inte hunnit måla något på flera månader men den här skissen ligger i pipen och jag väntar bara på en lucka så att jag kan få göra den.

2 kommentarer:

  1. Skönt inlägg. Jag håller helt med angående politiker och andra med ett socialt ansvar i samhället. Har man ett sådant jobb ska man fan brinna för att göra det bra. Jag kan bli nästa förvånad ibland vilka ynkryggar och fegisar dom är när det bränns och dom måste ta nåt slags ansvar för vad dom gjort, eller borde gjort. Röd eller blå det tycks inte spela någon som helst roll i det sverige där alla tycks göra sitt bästa för att sko sig själva. / Pelle

    SvaraRadera
  2. Oj! Det blev visst på fel inlägg men va fan. När man är arg så är man arg! :) Ha det bäst!

    SvaraRadera