lördag 28 februari 2009


Avslutade fredagen med att vi unnade oss pizza. Trots lite dåligt samvete var det rysligt gott. Det var ju fredag så det innebar att säga hej då till Felix. Nu tar det en vecka innan vi ses igen. Robin är kvar och det är trevligt att få lite tid enbart med honom nu när det är så lång mellan gångerna som vi ses. Typiskt när man äter fett och salt så helt klockrent blev jag sötsugen efter några timmar. Fick Robin att göra det lite mer legitimt när jag övertalade honom att bli medskyldig i att vilja ha någonting han med. Så nu på morgonen kände jag mig tvungen att göra sittupps och lyfta lite skrot i väntan på att kaffe vattnet skall bli varmt, innan jag går ner och jobbar med klädeskollektionen.
Ja jusst det...Felicia ringde i går och berättade att min bok hade blivit recenserad i en tidning och att det var toppbetyg. 13.37 Jätte kul! Självklart kommer det en mera fullständig rapport om det när jag har sett tidningen.
Nu är kaffet klart.

1 kommentar:

  1. Jag kan ta en Kaffe jag med och kolla in kollektionen en stund
    Kram
    från
    Kajsa Varg

    SvaraRadera