lördag 7 februari 2009


God morgon världen. Vaknade med en film idé i huvudet som inte släppte taget om mig. Den blev bara större och större och är nu en politisk thriller. Den stäcker sig tio år tillbaka i tiden och fram till nu och följer olika spår över större delen av världen. Efter att jag bara låg och fantiserade en timme var jag till slut bara tvungen att gå upp och börja skriva och har nu präntat ner fem A4 papper. Jag älskar det kreativa maniska tillståndet när man sitter och ryser för varje idé som poppar upp i skallen. Jag får se om jag är man nog att mäkta med den här idén själv, eller om jag skall skicka den vidare. Stor risk att den till slut hamnar bland mina andra 22000 skisser och idéer som ligger i stora högar över allt i hustet.

1 kommentar:

  1. Jag älskar hur du är! Det är helt kung att bara spruta ur sig storslagna planer på löpande band. Du är ett aldrig sinande knippe av ren energi. Lägg därtill att det är alltid är riktigt bra grejer du har på gång. Du är en stor inspirations källa för mig. Tackar!! Skön, skön blogg du har.

    SvaraRadera