måndag 9 februari 2009


Fick en ny beställning på 100 böcker från en stor grossist. det innebär att de har sålt slut på mindre än en månad. Det känns super bra. Jocke i från en stor tattueringsstudio ringde i från Spanien och tackade ja till ett erbjudande att komma ut till min ateljé på målar kurs. Kul. Började med vinprojektet i går men tyckte inte att min skissade flaska fungerade med pressentationen som jag tänkte göra. Ändrade mig till att använda en riktig flaska. Jag la den i blöt i går så att etiketterna skulle lossna. Men när jag kollade i morse satt de fortfarande fast som om de skulle vara fastlimmade med crazyglue. Fick ta en rakbladsskrapa och balsamterpentin för att få den helt ren. Det är så skönt att ha allt hemma när man jobbar så man inte måste ringa och hyra en fotostudio varje gång man skall plåta något. Ner i studion och tre bilder senare var det klart. Ut med kortet ur kameran och in i datorn. Fixat och klart på 10 min. Mailade precis i väg min design. Technorespect big time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar