fredag 27 februari 2009


Kolla min nya T-shirt.
Jag och Felix bröt vårt vanemönster och satte oss i bilen för att ta oss in till stan för att göra några ärenden och ta oss en fika. Fick även ett trevligt samtal om att Robin ville komma förbi i några dagar. Felix och jag gick förbi Akademibokhandeln och fick konstaterat att boken fortfarande går bra. Det känns skönt. Sedan fortsatte vi förbi De Ski och gafflade lite med Stefan. Har ni tittat på skidtävlingarna på tv så kan ni ha fått sett Svenska skidlandslagets nya värmerockar. De har Stefan designat och han visade mig en massa tidningsurklipp med rubriker som ”Den nya superrocken som skall ge svenskarna guld”. Kul för honom. Han jobbade stenhårt för att både hitta på en unik och funktionell design och sy upp allt med väldigt kort varsel. Gunde och landslaget blev jätte nöjda. Jag fick även ett ex av tröjorna som jag har designat åt De Ski. Sedan gick jag och Felix och tog en fika på det nya fiket i den nya gallerian. Hoppas att det går bra för alla där så att hyrorna kan betalas. Det vore tråkigt om det inte fungerade för gallerian är ett lyft för stan. Caféägarens son kom och satte sig en stund bredvid oss och pratade lite om internet och bloggosfären. Det känns lite familjärt och trevligt. Sedan gick vi till Game. Felix ville kolla på lite nya spel. Irriterande att se att Killzone 2 har kommit ut och att man måste investera i en Playstation3 för att kunna spela. Killzone 1 var verkligen ett av mina favorit spel, men nu har jag spelat det så mycket att jag faktiskt har tröttnat på ettan. Såg även att nya Silent Hill också har kommit ut...hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar