torsdag 5 februari 2009

Till slut gav jag upp efter att ha micklat och trixat för att själv göra en blogg som jag själv ville ha den. Men med hjälp av geniet Robin Perdén som går på Nacka Media Gymnasium. Han har fixat sidan precis som jag ville ha den. Ett geni helt enkelt. 13.37. Super Tack!!! Kolla in hans Showreel 09. Han är 17 år!
Dagen med nyheter och radio:
Tröttsamt med politiker som aldrig svarar på frågor utan har utbildats till att alltid prata om lösningarna. Det känns som att dom bara står och försvarar sina löner.
Jag tänkte även om man skulle åka och hälsa på förra chefen för Carnegie. Jag menar efter en sådan konkurs så måste han nu bo i en etta i Bandhagen och åker tunnelbana till socialen. Men jag hörde att han precis har byggt en lyxvilla i Funäsdalen medans vi skattebetalare går in och betalar för hela kalaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar