tisdag 10 februari 2009

Jag har fått en ny vän. En liten traktor som jag aldrig sett förut, dök upp i morse. Den körde flera varv runt i rondellen så att man nu där kan landa ett mindre flygplan.
Lyssnade på radion och det pratades om det ekonomiska läget i världen. Jag har hört nämnas att det inte sett så dåligt ut sedan 1930 talet. (Jag tar även upp det här i ett längre kapitel i min bok) vad man måste komma i håg är vad som hände då. I extrema tider vill människor ha extrema förändringar vilket ger plats för extrema partier. Nu vet vi det, så då låter vi väl inte det hända igen.
En annan sak men kanske ändå inte. Det här fick jag nämligen presenterat för mig i går av min dotter och känner att jag bara måste dela med mig.
Börja dagen med ett leende.

1 kommentar:

  1. Tjo Maria här ( Felicias vän som har hälsat på hemma hos dig) Testa att söga på Star wars gangsta rap 2 så kan du få dig ett ltet skratt till.

    Finns så galet mycket kul ,men vissa lägger man på hjärtat. Annars kan du söka på Menergy så kan du kika på powerthirst.. de är oxå bra. Hoppas du har det bra i ditt liv lelle karl. Kram

    SvaraRadera