lördag 21 februari 2009


Partyt på Rose samt en bild på den alltid strålande och vackra Therese.

Sedan bar det av mot Rose (Gamla Berzelie Bar)där kvällens evenemang i regi av Josephine Charpentier precis hade börjat. Som vanligt en foto session i entén sedan kastar man sig in i mingelvärlden. Alla dessa vackra människor, god mat och champagnen flödar. Jag ser allt från Blondin Bella, Pontus Gårdinger till Anton Glanzelius. Sedan träffar jag en massa vänner. Ett kärt återseende av mina vänner Ulf och Therese. Otroligt kul att se dem jag blir verkligen jätte glad när vi träffas. Träffade även på Caroline som visade sig hade hästar och kände min syster jätte väl, som är veterinär på Ulltuna i Uppsala. Världen blir så liten i bland. Det blev ju inte så långvarigt eftersom jag var tvungen att ta morgontåget till Göteborg som jag skrev tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar