tisdag 24 februari 2009


Dagen i går avslutades på ett väldigt trevligt och mysigt sätt. Jag fixade mat och jag och barnen satt och gick igenom Sverigesradios arkiv. Vi gick genom favorit programmet Mammas nya killes gamla godingar och fick oss många hysteriska skrattanfall till Thunder, Katla och Mangans resa mm. Om ni inte känner till det, gå in på http://www.sr.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=2399 och till vänster har ni menyn med namnen där jag varmt rekommenderar:

Thunder:
Thunder - Räddar Handikappade Barnhemsbarn - 2008
Thunder - Räddar Isbjörnsungar - 2008

Mangans resa:
Mangans Resa 09 - Bygdegården - 2006
Mangans Resa 12 - Jagad av Katter - 2006

Katla:
Katlas Dagbok 03 - Den Mystiska Trummisen - 2009
Katla i Köket - Sju Sorters Apa - 2005
Katla - Lagliga Droger - 2008
Katla - Piska Mig! - 2008

Sedan tittade jag och Felicia på en film och Felicia var så snäll och bjöd av sitt godis. Det blev en riktigt mysig avslutning innan jag gick och la mig klockan 02.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar