lördag 21 februari 2009


PÅ tåget kommer ett par från Skelefteå och sätter sig. Vi har det trevligt ända upp till Säter där de skall av. Senare skall de vidare till Mora där kvinnan skall delta i Tjejwasan. Respect 13.37. Framme kl 23.00 och nu skall jag hämta barnen. Vi fyller upp bilen mad deras packning och åker hem. Jag har köpt Nachocheesechips och dip och vi tittar på en film som får mig att både skratta och gråta. Sedan är klockan 02.00 och jag säger god natt till mina underbara barn och går för att lägga mig. Men hinner med att få en riktig panikångestattack innan jag sommnar. Jag vet varför men man är väl extra känslig när man inte har sovit så bra och arbetat i nästan 24 timmar.

2 kommentarer:

  1. Ett sådant liv! Men jag vet att man måste köra så hårt ibland -men du får panikångest efteråt. Jag brukade få en sömnlös natt där jag letade reda på alla misslyckanden jag gjort i mitt liv - och plågade mej med att älta dem.
    Du skall veta att Ingrid Arenäs är en av Sveriges ledande psykoterapeuter med medicinsk hypnos som specialitet. Hon kansäkert lära dej att slippa ångestattackerna med hjälp av sina väldigt geniala självsuggestioner. Jag är ett exempel på detta. Efter en seans slutade jag att snusa (efter 33 år) och har ännu inte haft nägot sug fastän det gått mer än ett år sedan. Skall jag fråga Ingrid eller gör u det själv -vi hoppas kunn komma upp till Falun i mars

    SvaraRadera
  2. Tja du kanske skulle prova,men det bästa kan nog vara att försöka få ordning på det som man har panik ångest över
    Kram från
    Barbie mamman

    SvaraRadera