måndag 16 februari 2009


Vaknade och kände en kall bris mot mitt ansikte. Nej nu är oljan slut tänkte jag. Det visade sig att det var skit i munstycket. Så det är bara att åka in till stan och köpa ett nytt.
Jag tänkte att jag skulle ha lagt ut det här i går som en mjuk avslutning på Söndagen, men det får bli en mjukstart på Måndagen i stället. Jag fick ett sms från Jocke i Spanien där han skriver, och jag citerar: Tack som faan för en underbar bok. Har läst 5 böcker i hela mitt liv. Utav de 5 har jag läst din 2ggr än så länge.
Bilden är på en tatuering som Jocke gjorde med en litografi på en clown som jag har gjort, som förebild.

2 kommentarer:

  1. ...o clownen är klart min stora favorit;)!! /Macken

    SvaraRadera
  2. Min absoluta favorit! Jag har den på planch från comic strip, undrar om den går att få tag på större? :)Om den finns vad finns den i?

    SvaraRadera