lördag 7 februari 2009


Till lunch blev det lite pasta med chorizo korv och lök. Jag och Felix delade på det jag gjort. Felicia har åkt in till stan för att träna (13.37 hon är så duktig). Jag satt på filmen Hjältarna från Telemarken. En gammal klassiker som sprider lite söndags eftermiddag över atmosfären. I bland finns det lite som slår stiliga och välartikulanta män som Kirk Douglas och Richard Harris. Dom görs liksom inte längre. Jag tycker att ordet man i dag står för pojke och ordet kvinna står för flicka. Men jag saknar Cary Grant, Sophia Loren, Liz Taylor, Richard Burton, Anna Magnani, Marcello Masrtoianni, Gina Lolobrigida, Gene Kelly, Anita Ekberg mfl. Nej nu måste jag avsluta både maten och mitt film idé skrivande för att börja med ett nytt jobb. Jag skall designa ett nytt vinmärkes nya profil, de vill ha någonting nytt och annorlunda...right up my alley.

2 kommentarer: