onsdag 18 mars 2009

Ja varför blir det så här. Jag har så mycket att göra så jag blir helt förvirrad ibland. Då kommer bloggandet långt bort. Limmade lådan i natt men insåg att jag behövde komplettera lite så det blev lite mer limma. Sedan samtal och mail om föreläsningen nästa vecka samt ett samtal om att jag skall vara gäst konstnär hos en konstförening. Designa reklam vepor för mitt klädesmärke till en golftävling. Det innebär att jag gör den grafiska formspråket. Tar fram offerter på tryckning samt matreal. Frågar Martin om han kan konstruera en bra lösning för att sätta upp dessa samt vad det kommer att kosta. Sedan ringer en och säger att det inte skall bli några vepor. Men tack vare att jag av någon anledning inte kan få in minklädfirmas ny mail i min outlook så har en massa mail gått mig förbi. Så det skall visst göras visar det sig sedan. Ringde och sökte en person som jag gör ett stort utsmycknings arbete åt som visade sig vara i Danmark i går och i möte hela dagen i dag. Fick mail från en klädestillverkar kontakt i Thailand att han åker hem om två veckor och inte kommer att hinna ta tag i det nu. Så då har jag fått en annan kontakt som syr upp i Kina fast små kollektioner. Ingen idé att tala med Ulf förens det är klart, och han är ändå i Hongkong. Måste ringa DHL angående felskickade papper som skall till Göteborg. Kollade med BTJ ( Bibliotekstjänst ) angående hur långt de har kommit med min bok. Får svar i början av April. Gick ner till posten för att få lite frisk luft. Nu kokar pastavattnet så då passar jag på att skriva lite. Nu är det försent att kolla med fraktfirma vad det kommer att kosta för att skicka konsten med bil.
Nu är pastan klar.

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när livet rör på sig :)

    SvaraRadera
  2. Du vet väl att du inte ska koka pastan för länge?
    Kajsa Varg

    SvaraRadera