måndag 9 mars 2009

Vaknar kl 06.30 och samlar mig en stund och hoppas att plogbilen kom förbi bilen i natt. För jag har inte vaknat utav att den kört runt rondellen. Jag tittar ut och den har varit här.
Holy Plogbil!
Felix är så snäll och har erbjudit sig att hjälpa till med att skotta loss bilen. Det syns lite blå himmel och allt känns lättare. Tar en lugn och mysig frukost med inspirationslektyr samtidigt som radioprogrammet Aurora på P2 skickar ut smekande ljuv klassisk musik ut ur radion. Jag tycker bilden blev bra, Den fångar precis känslan. I dag skall jag förutom att skotta loss bilen, jobba med bilderna till powerpointspelet som skall gå under föreläsningen. Men jag slänger in en tvättmaskin som får gå medans jag är nere i studion. Då kan jag hänga den medans jag väntar på att pastavattnet skall bli varmt.

3 kommentarer:

  1. Ska prata med Kajsa Varg, hon försökte bara vara rolig,men har så dålig humor..du är jätte snygg,cool i den kostymen...lovar
    Kram från
    Ulla Bella

    SvaraRadera
  2. Jasså du myser runt med tända ljus utan mig!
    Kan du inte tända några i träden ute också
    snälla snälla snälla för min skull.
    Lilla My

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som värsta visp grädden hemma hos dig..jag blir sugen på en tripp till Himalaja eller på en semla, med varm mjölk.
    Tetta

    SvaraRadera