tisdag 31 mars 2009

All or nothing.



Börjar med att ta tag i grov jobb som att göra det sista på websidan för kläderna. Sedan reklam vepora till SM i longdrive. Skönt att göra avslut på långa jobb. Sedan hade jag lovat att köra Felix till Borlänge för att kanske köpa en ny gitarr. Jag har köpt hans två första sedan har han köpt en själv och tänkte byta in dessa för att kanske ha råd till den han vill ha. Efter en del brustna illusioner och tillmötesgående släktingar sitter han just nu och stämmer sin nya gitarr ”och han är så lycklig”. Själv skulle jag förbi tygaffären och titta på mönster och lite andra saker. När jag kommer in så är det som att någon bara drar ur sladden och jag förstår inte varför jag är där. Kommer ut utan att ha köpt någonting. Åker till Falun igen där allt hinner stänga innan jag kommer fram så allt jobb på förmiddagen måste levereras i morgon i stället. Det enda jag har med mig hem är ett måttband. Men det behöver jag, så det var bra.

1 kommentar: